Kurser og undervisning
Kursus i Customer Experience CX – Metode
I markedsdrevene organisationer er et solidt fokus på Customer Experience CX nødvendigt for at fastholde kunder og konkurrenceevnen. På kurset får du praktiske færdigheder i design og planlægning af Customer Experience programmer, herunder håndtering af feedback fra de enkelte kunder. Kurset inkluderer også model til periodisk måling og model til straksmåling.
Dato: Ring eller skriv for nærmere information.
Klik her for at se den fulde kursusbeskrivelse
Kursus i fokusgruppeinterview – Metode
Fokusgruppeinterviewet er en populær analytisk metode udviklet til at forstå og ikke mindst opdage tendenser i præferencerne hos forbrugere af private- såvel som offentlige ydelser. Kurset henvender sig til dig, som gerne vil lære indhente ideer til forbedring af organisationens produkter/services samt få vurderet nuværende ydelsers tidssvarenhed.
Dato: Ring eller skriv for nærmere information.
Klik her for at se den fulde kursusbeskrivelse
Kursus i spørgeskemaundersøgelser – Metode
Dine analyser bliver ikke bedre end de data, du indsamler via dine spørgeskemaer – det at udarbejde selve spørgeskemaet er desværre en af de faktorer, der ofte bliver taget for let på. Kurset henvender sig både til nybegyndere, men også til mere erfarne brugere, som ønsker at få “pudset” færdighederne af. På kurset får du praktiske færdigheder i design af undersøgelse og spørgeskemaer.
Dato: Ring eller skriv for nærmere information.
Klik her for at se den fulde kursusbeskrivelse
Kursus og undervisning i InMoment Platformen
Vi tilbyder løbende kurser og undervisning i InMoment Platformen med udgangspunkt i dine konkrete behov. Ring og hør nærmere.
Kontakt os i dag
Har du brug for svar på et eller flere spørgsmål?
Indtast dine oplysninger samt besked i formularen herunder og vi vender tilbage til dig hurtigst muligt.