Sitemap - Huge Consulting
På Huge Consultings sitemap finder du en liste over vores services og konsulentydelser. Hos Huge Consulting varetager vi salg og markedsføring af InMoment’s omfattende produktportefølje.
Her kan du få alt fra support, undervisning, hosting, applikationsudvikling og andre relaterede ydelser. Du kan få konsultent rådgivning til Customer Experience, lønstatistik, medarbejderundersøgelser, kundeundersøgelser, kundedialoger, medlemsundersøgelser og andre former for dataindsamling og rapportering. Med denne vigtige viden vil du være i stand til at lægge en forbedrende indsats, som oftest vil resultere i øget arbejdsglæde, at der sættes nye og en øget trivsel o.l.
Om os
Om os –
InMoment Platformen
InMoment Platformen – Hos Huge Consulting kan du få InMoment Platformen. Det er et omfattende værktøj, hvor du indsamler oplysninger fra en række forskellige datakilder / platforme til en samlet stor database. Vi tilbyder dig også support, undervisning, hosting, app-udvikling, integration med andre IT-systemer m.v.
Ydelser
Ydelser – Sådan får du viden og indsigt i dine kunder, medarbejdere, medlemmer og interessenter. Dine vigtigste redskaber til dette formål er: Spørgeskemaundersøgelser, Customer Experience – undersøg din kunders oplevelse, borger- og brugerundersøgelser, medarbejderundersøgelser, lønstatistik o.l. Få din værktøjer hos os. Læs mere.
Spørgeskemaundersøgelser, dataindsamling, statistik og analyse
Spørgeskemaundersøgelser, dataindsamling, statistik og analyse – Når du skal lave dataindsamling om dine kunder, interessenter, medarbejdere med flere, er det direkte adgang til viden og indsigt spørgeskemaundersøgelser. Vores erfarne konsulenter udarbejder valide spørgsmål og svarkategorier, og vi samler din data og laver statistik og analyse, som vi samler i en raport til dig. Kom godt i gang nu.
Customer Experience (CX) i virksomheder
Customer Experience (CX) i virksomheder – Vi hjælper dig gennem målrettede Customer Experience (CX)- og Voice of Customer (VOC)-programmer. Med disse værktøjer skaber du engagerede medarbejdere og kunder og fastholder dem – på en positiv måde. Det øger også din konkurrenceevne. Læs mere om hvordan vi arbejder med kundeundersøgelser her.
Customer Experience (CX) i foreninger og organisationer
Customer Experience (CX) i foreninger og organisationer – Engagerede medlemmer i foreninger og organisationer får ofte dobbeltrolle, hvor de også fungerer som ambassadører for foreninger. Hvordan får du så engagerede medlemmer? Det kan du opnå gennem målrettede Customer Experiense (CX) og Voice Of Customer-programmer, som vi arbejder med. Hvad mener jeres medlemmer? Find ud af det nu.
Borger- og brugerundersøgelser
Borger- og brugerundersøgelser – Hos Huge Consulting hjælper vi dig målrettet med at lave borger- og brugerundersøgelser. Fordelen er, at du tilegner dig værdifuld viden og indsigt i, hvordan du/I kan optimere jeres services og ydelser. Vi arbejder bl.a. med bruger- og borgerpaneler, straksmålinger, implementering af IT samt oplæring med flere. Målet er at skabe tilfredse og engagerede brugere og borgere.
Medarbejderundersøgelser
Medarbejderundersøgelser – Når du skal lave en medarbejderundersøgelse, så hjælper vi dig gerne med at designe den, så den meget præcist matcher din organisation og dine medarbejdere. Der er flere muligheder herfor. Blandt andet en APV, tilfredshedsundersøgelse, trivselsundersøgelser etc. Kontakt os for at høre mere, om hvordan vi kan skræddersy jeres medarbejderundersøgelse.
Lønundersøgelser / lønstatistik / lønberegnere
Lønundersøgelser / lønstatistik / lønberegnere – Lad os stå for at gennemføre din organisations lønundersøgelse, hvor vi også udarbejder lønstatistikker og lønberegnere. Vi stiller de effektive værktøjer til rådighed og yder faglig sparring omkring dataindsamlingen, rapportering og teknologi. Huge Consulting har et stærkt team af både interne og eksternekonsulenter, så I trygt sætte jeres lid til os.
Konsulentydelser inden for InMoment platformen
Konsulentydelser inden for InMoment platformen – Vi tilbyder en række af konsulentydelser inden for InMoment platformen. Bl.a. yder vi support, kurser og undervisning i InMoment, dataindsamling og analyse af data. Lad os hjælpe dig med det avancerede for at få en dybdegående forståelse af jeres kunder, brugere, medlemmer, borgere og/eller medarbejdere.
Samarbejde med os
Samarbejde med os – Du kan vælge mellem flere modeller, alt efter det, der passer dig bedst. Vælg mellem “Gør-det-selv”, assistance, outsourcing og undervisning. Kontakt os, vi står til din/jeres rådighed.
Kurser
Kurser og undervisning – På kurset hos Huge Consulting får du praktiske færdigheder i design og planlægning af Customer Experience programmer. Du lærer om håndtering af feedback fra de enkelte kunder, så du også får omdannet din indsigt og data til konkrete tiltag efterfølgende. på kurset vil du også blive indført i en model til periodisk måling og en model til straksmåling.
Support
Support – Du har mulighed for at få support af vores specialiserede konsulent-team. Vi tilbyder dig support via telefon, e-mail eller skærm(deling). Se mere.